18 Mayıs 2011

hem sağdan hem soldan geliyorlar

Bu resimdeki gibi ne zaman hoplayıp zıplayacağım ben?
Bu saatler oldumu beni afakanlar basıyor(bu arada unutmadan yazayım ssat 19,15),avazım çıkana kadar bağırmak istiyorummm,duvarları tekmelemek,en kıl olduklarımı yumruklamak istiyorum.Sanırım deliriyorum.
Yarın tüm arkadaşlarım ense yaparken ben yine burdayım.Yarın, yarından sonra, öbür gün, öbür gün, 7-24 burdayım.
Ne zaman emekli olucam ben yaaaaa.
Ağlıyabilirmiyim???

12 yorum:

hypo dedi ki...

ne yazık ki yarın bende çalışıyorum:(
vuralım kafaları duvarlara:(

kayraaa dedi ki...

ayyy selda bunu oğluşumla bende çok istiyoruz ya yazzzz gel artıkkkkkk hadi hava ısın da akyaka gitcez yaaaa

hatice dedi ki...

aman allahım oda ne? resim yavaş yavaş açıldı.önce mavigökyüzü(birkahve molası)sonra eller,kafa,devamında gövde renngarek kıyafet insanın içini açan,bitmedi mavideniz,renkli şemsiyer,ve kum...ekran bukadar yavaş açılırken ilk defa sinir olmadım,tam aksine çok heyecanlandım,merakla açılmasını bekliyordum ve süpermi süper keşke şuanda orda olabilseydim dedim.çok hoşuma gitti okaaa yani.

hatice dedi ki...

kayraa,ya katılıyorum.bende çok isteyenlerdenim yaz gel artık.

selda özdemir dedi ki...

Hypo sendemiiii?
galiba ikimiz bu günün şanslı günah keçileriyiz
(:

selda özdemir dedi ki...

atişşşş beğendiğine sevindim valla bende çok beğendim sağolasın sibel
ayrıcada süpersin sibel

selda özdemir dedi ki...

neşe hanım merak etmeyin yazın boynuna bir ip bağladım çeke çeke getiricem bennn onu az kaldı azzzz

hatice dedi ki...

ustamız sibel,e teşekkürler o halde.ellerine sağlık...

Tibetin annesi dedi ki...

utandım he, usta felan... gönlü genç bir amatör ruhum ben :P

hatice dedi ki...

sibel;
ahandaa gönlü genç birisi daha etrafımızda artık pek az bulunur bir türsünüz o yüzden şaşırdım.tuttum sizi bırakmam dermişim. :)

Tibetin annesi dedi ki...

hatice, gönlü gençlik dediğin ağız alışkanlığı ağız :P hani çok söylersen gerçekleşir temennisi. bedeni gençleştiremiyoruz bari ruhumuz genç kalsın :)))

cuckan dedi ki...

ben de okuldan hemen sonra emekli olmak istemiştim ama etmiyorlarmış yahu...