17 Ekim 2011

SANIRSAM KAFAYI SIYIRDIM YİNE....

-Üşüyen benmiyim burnummu bilemedim....
-Hala doğalgazı tesisatımız bitmedi bu ay hasta olurmuyuz olmazmıyız kestiremedim....
-Canım nescafe istedi ama sıcacık çaymı içsem kahvemi seçemedim....
-Saçlarımı kısacık kestiresim var ama keloğlandaki çirkin cadıyamı yoksa güzel prensesemi benzerim çözemedim....
-Akşam oluyor ve ben hala yemek yapmak istemediğim için  aç kalırmıyız yoksa birşeyler atıştırımıyız karar veremedim...
-Havadanmı ne,salak gibiyim ama kendime bunu itiraf edemedim.(normaldede öyle olduğum için :)))
-Amannnn ...medim ...medim işte ben böyle saçmalayıp kafayı yedim....

3 yorum:

hatice dedi ki...

tabi tabi üşümedin üşümedin.kendi kendine söylen sen nasıl olsa duyan yok.ancak nezaman duyarız kardananne gibi donup kaldığında ziyaretine gelir burnuna havuç takmaya gerek yok,zaten kırmızı bir burun varmış,çalı süpürge ve kömür kırar geliriz.haa unutmadan atkıda getircez tabi nemelazım kardananneyi üşütmeyelim dimi:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bu işin adını merak ettim doğrusu..

Sibelbek dedi ki...

deli misin divane misin karar veremedim! :P